Építkezés lakásfelújítás

Építkezés lakásfelújítás

"Furfangos Falak és Pimasz Padlók: Egy lakás Kalandja"

2023. december 20. - FERENC.N

"Furfangos Falak és Pimasz Padlók: Egy lakás Kalandja"

 

Ahogy a házamban álltam, elkezdtem gondolkodni azon, milyen furcsa dolog a lakásfelújítás. Az ember sosem gondolná, hogy a falaknak és a padlóknak is megvan a saját személyisége. Együtt élünk velük, néha vitatkozunk is, de a végén mindig örülünk, hogy itt vannak. Egy nap, amikor épp a házamat, azon belül a fürdőszobámat is igyekeztem felújítani, rájöttem, hogy ezek a furcsa anyagok - fürdőszoba csempe, beton, beltéri falfesték, laminált padló és tapéta - valójában sokkal érdekesebbek, mint gondolnánk.

 Először is, a fürdőszoba csempék mindig azok a fagyos típusok, akik mindig hidegek. Még a zuhany alatt is úgy éreztem magam, mintha egy északi gleccseren állnék. "Egy kis melegség jól jönne, nem gondoljátok?" Suttogtam a csempéknek, miközben próbáltam megmelegedni egy forró zuhany alatt. A csempék azonban csak mosolyogtak, mintha azt mondták volna, "Mi vagyunk a hidegek, de legalább mindig tiszták vagyunk!"

 A beton a fürdőszobában a nagyfiú, aki mindig hozza a keménységet. Megígérte, a beton, hogy soha nem reped meg, és mindig erős marad, de a valóságban néha kiszárad és megrepedezik. "Ne aggódj, csak kis betonhibák!" Mondják, miközben próbáljuk elrejteni a repedéseiket egy kis szilikon spray-vel, vagy akár festékkel.

young-cute-couple-repairs-room_1157-25111.jpg

 A gyerekszobában a beltéri falfesték pedig az optimista. Bárhova is megy, mindig egy új színvilágot hoz magával. "Az élet egy festmény!" Mondogatja, boldogan, miközben én próbálom kitalálni, hogyan takarítsam le a festékfoltokat a laminált padlóról. A laminált padló, mint az érzékeny kisgyerek, mindig panaszkodik, ha rá lépek, vagy ha egy kis víz vagy festék cseppen rá. "Ez tiszta csúnya!" Kiáltja.

 A tapétázáson gondolkodtam még, mert ugye tapéta pedig a divatos csaj számomra, aki mindig a legújabb mintákban jelenik meg. A 3D, a festhető fűrészporos vagy a csodálatos dekor tapéták.

"A nappali is divatos lehet" kiabálja, miközben én kétségbeesetten próbálom megakadályozni a vitát.

 Mindezek a furcsa karakterek alkotják a házfelújítás kavalkádját. A beton megpróbál kemény maradni, a csempék fagyossága közepette, a falfesték minden színt felkínál, a laminált padló panaszkodik, a tapéta pedig divatosan vonul végig. És én, mint házfelújítási kalandor, próbálom megőrizni a harmóniát a lakásom dzsungelében.

 Talán a falak és a padlók világában minden anyagnak megvan a helye, még ha néha furcsa és nehezen kezelhető is. A házfelújítás talán egy kis kaland, de legalább mindig lesznek történetek a falak mögött.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://construction-renovation.blog.hu/api/trackback/id/tr3518284893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása